![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 687
Motocykl: RD07a
![]() Online: 12 godz 42 min 27 s
|
![]()
wytrzymałość jest najsłabsza, po za tym łańcuch zapinasz/zakuwasz raz na 30-40 tys km, po co Ci łatwość wymiany, no chyba że lecisz w taką trasę,że planujesz gdzieś w piaskach pustyni go zmieniać? Najlepiej w ogóle kupić łańcuch nie z metra tylko gotowy odpowiedniej długości, ale wtedy trzeba wachacz zwalić, żeby założyć łańcuch
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
spodnie dla niskiego :) jakiej firmy szukac | Arkadius | Ciuch Afrykańczyka | 5 | 03.12.2012 11:03 |
Zestaw napędowy | Zając | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 09.01.2009 21:35 |