Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.08.2008, 21:42   #7
Xargo1
 
Xargo1's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Ostrołęka/B-stok
Posty: 59
Motocykl: RD03
Xargo1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 godz 12 min 2 s
Domyślnie

Przez pewien czas pracowałem w arkusie jako serwisant chińskich skuterków (a obecnie prawie wszystkie są na licencji chądy) i we wszystkich odcięcie zapłonu było powodowane przez podanie przez stacyjkę masy na jeden z pinów. Z tego co pamiętam w kostce 4+2 (takiej jak RD03) był to dolny pin z mniejszej kostki, czarny kolor przewodu (kostki od 07 nie widziałem, ale pewnie sam kolor kabla będzie ten sam). Najciekawsze jest to że wyprowadzenia pinów zarówno w module, jak i innych urządzeniach elektr. czy kolory kabli są identyczne jak w afri - bez problemu zakładałem np. przekaźnik rozrusznika czy przerywacz kierunków tak więc na 99% mogę zagwarantować że moduł jest sterowany masą. Zresztą jutro sam sprawdzę i powiem dokładnie bo i tak akurat mam moto rozbebeszone
Xargo1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Odcięcie zapłonu mitny Uklad paliwowy i wydechowy 23 01.08.2013 09:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.