Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.09.2011, 20:54   #5
roadrunner


Zarejestrowany: May 2011
Posty: 27
Motocykl: XL1000SD02
roadrunner jest na dystyngowanej drodze
Online: 20 godz 12 min 57 s
Domyślnie

To jest jednostykowy, zwierny przekaźnik o cewce 12V prądu stałego. Obciążalność styków 210A ale to jest spora nadwyżka, 150A w zupełności wystarczy. Nada się każdy przekaźnik spełniający podane parametry. Jeżeli coś znajdziesz i bedziesz miał wątpliwości czy będzie dobry daj znać na .
roadrunner jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czy to padnięty przekaźnik rozrusznika? wojtekm72 Układ elektryczny i zapłonowy 20 14.09.2021 09:38
przekażnik rozrusznika - pali kostkę! mad_leaf Układ elektryczny i zapłonowy 3 08.04.2012 19:30
Przekaźnik rozrusznika Bartas Układ elektryczny i zapłonowy 23 20.03.2012 12:48


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.