Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.09.2011, 21:21   #17
Evvil
 
Evvil's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,144
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
Evvil jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
Domyślnie

No żeby odmotać trochę to stwierdzę że na chłopski rozum to ważne żeby był, ale żeby sprawdzić ile ubywa, to albo kontrolować na ciepłym albo na zimnym, ale nie równać ze sobą tych dwóch pomiarów - pierwsze primo - jak motor jest zagrzany to jest po pracy, więc oleju jest więcej tam gdzie go powinno być a nie w misce, po drugie - cieplejszy = rzadszy = większa objętość = inne wskazanie.

Ja kontroluję na ciepłym i zawsze wszędzie kontrolowałem na cieplym.
Evvil jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Łożyska, uszczelniacze - zestawienie klanol Regularne czynności serwisowe 5 21.12.2012 07:39
Uszczelniacze lag z Larsona. Poncki Rama, zawieszenia, napęd 28 20.04.2012 15:00
Uszczelniacze zaworowe Athena. wieczny Silnik, sprzęgło, skrzynia 9 27.11.2009 17:20


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.