![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Jeśli masz silnik na stole to dla czego nie wsadzić trochę serca w to co robisz (a robisz to dla swojej królowej nie teściowej) Zalety remontu to pewność na czym stoisz. Możesz dotrzeć zawory wymienić łożysko które ci się niepodobna itp…Kupując silnik używkę jest prościej i taniej pod jednym warunkiem że to nie mina A nawet jeśli jest w porządku to podczas jazdy myślisz sobie jak tam rozrząd a może sprzęgło coś nie tego….bo nie wiesz co w środku się kręci ![]() Jeśli chodzi o pana Hondę to taki drobiazg jako przykład czemu nie wsadził małego magnesiku w korek spustowy oleju. Wiem o tym że AT to nie ścigacz ale jeśli coś można poprawić to czemu nie popatrz ile radości z tych przeróbek i upiększeń mamy na forum ![]() Ostatnio edytowane przez Kazmir : 08.09.2008 o 22:05 |
|
![]() |
![]() |