![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 120
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 dzień 15 godz 27 min 57 s
|
![]()
Kazmir? a jeździłeś kiedyś japonią po generalnym remoncie?
Pan honda dobrze obmyślał swoje konstrukcje coby ich nie trzeba było poprawiać. wady produkcyjne faktycznie można usuwać...ale chyba raczej nie w japońskich silnikach. i tu zgodze się w 100% z Puszkiem, lepiej wsadzić orginał po50 tyś. niż remontować swój...wiem to z punktu widzenia kolesia co pracuje w serwisie:-) motocykle to nie samochody!!!!!!! jest to zupełnie inna technologia i nie pisze że tego sie nie da remontować bo sie da. ale sens jest składania TYLKO na nowych orginalnych częściach pakowanych w woreczkach z napisem honda.a to już nie lada wydatek. i trzeba jeszcze znaleść mechesa który nie spartoli roboty....i w takim wypadku silnik za 16-18stówek wydaje się dość sensownym rozwiązaniem, jeśli się tylko go dobrze obejrzy. ale to tylko moje skromne zdanie. i pytanie: co chcesz tym osiągnąć? ![]() konia mechanicznego ani czas na okrążenie:-) nie trzeba poprawiać fabryki ;-) Ostatnio edytowane przez Dzieju : 13.04.2013 o 06:35 |
![]() |
![]() |