![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
Tourance się ni cholerci w teren nie nadaje - jest wtedy niemal równie skuteczny jak slick.
Po za tym fajna guma na szosę, o ile jest nowa i dobrze rozgrzana, bo inaczej jest twarda. Z drugiej strony dzięki temu może zrobić na prawdę duże przebiegi. Osobiście wolę Micheliny Anakee (choć w terenie praktycznie nie przewyższają touranców). Ew. zerknij jeszcze na Pirelli Scorpion ST. Jako guma uniwersalna fajnie mi się sprawdzał Metzeler Enduro 3 (Sahara) - o dziwo całkiem sporo w terenie może, tylko nie kojarzę czy jest rozmiar na tył do AT (btw. do RD04 nie wkładaj tam 140). |
![]() |
![]() |