![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Kraków/Bielsko-Biała
Posty: 213
Motocykl: 6 rowerów
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 17 godz 11 min 50 s
|
![]()
Wytrzymaja te 4 sruby.
Do zablokowania koła potrzeba okreslonego momentu, który zalezy od sił tarcia ( głownie). Jesli jestesmy wstanie zablokowac kolo na mniejszej tarczy to jesli uzyjemy wiekszej to moment blokujacy bedzie taki sam. Na wiekszej tarczy bedzie mniejsza sila na zacisku ale przez wiekszy promien tarczy moment hamujacy bedzie taki sam. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tarcza hamulcowa!! | Boski-Kolasek | Hamulce, kola, opony | 19 | 30.01.2012 16:19 |
Tarcza hamulcowa | Ryba | Hamulce, kola, opony | 46 | 09.11.2010 13:14 |