Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.06.2011, 10:46   #5
Skydiverek
 
Skydiverek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Kraków/Bielsko-Biała
Posty: 213
Motocykl: 6 rowerów
Skydiverek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 17 godz 11 min 50 s
Domyślnie

Wytrzymaja te 4 sruby.
Do zablokowania koła potrzeba okreslonego momentu, który zalezy od sił tarcia ( głownie). Jesli jestesmy wstanie zablokowac kolo na mniejszej tarczy to jesli uzyjemy wiekszej to moment blokujacy bedzie taki sam. Na wiekszej tarczy bedzie mniejsza sila na zacisku ale przez wiekszy promien tarczy moment hamujacy bedzie taki sam.
Skydiverek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Tarcza hamulcowa!! Boski-Kolasek Hamulce, kola, opony 19 30.01.2012 16:19
Tarcza hamulcowa Ryba Hamulce, kola, opony 46 09.11.2010 13:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.