![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Bolesławiec
Posty: 109
Motocykl: RD03
Przebieg: 64000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 14 godz 45 min 13 s
|
![]() Cytat:
14.8V to wartość książkowa , nie reguła, każdy motocykl jest inny ale wartość ta jest wartością orientacyjną a często właściwą. Jeśli aku się gotuję to po prostu regler nie przejmuje nadmiaru prądu z prądnicy.Moim zdaniem wina leży po stronie aku. Często ludzie eksploatują aku do ostatniego tchu, choć jego pojemność dawno spadła o 1/3 to dalej nie wymieniają i często to jest także przyczyną padnięcia reglera, a także w skrajnych przypadkach prądnica potrafi też się sfajczyć. 14.5V to znak że regler jest ok.jeśli przy tym napięciu(w miarę stabilnym) gotuje się aku, to radził bym zacząć od jego wymiany ![]() |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
kupić, nie kupić - oto jest pytanie? | norweg | Hamulce, kola, opony | 31 | 24.05.2013 19:00 |
[GPS] Chciałbym kupić taki, mały komputerek.... | sizyrk | Hardware | 86 | 03.03.2013 16:43 |