![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#31 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,206
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 12 min 58 s
|
![]()
No to ja się też udzielę.
Kolego sympatyczny: odkopałeś stary fajny wątek, a nawet dobrze go nie przeczytałeś. Na pierwszej stronie jest napisane jak wół, że seryjna sprężyna z RD04 ma 120N/mm, czyli Ohlins chce Ci wcisnąć utwardzoną sprężynę, ale od RD07, a to spora różnica (seria w RD07 to około 80N/mm). Odpowiadając na pytanie: nie robiłem nic ze sprężyną, no to bez sensu - sprężyny nie siadają (sprawdzone na 2 połnoletnich sztukach). Jedyne co pomogło, to dobicie ciśnienia w zbiorniczku. Większe ciśnienie daje większą twardość i tłumienie. Teraz kupiłem sobie Wilbersa do RD07a, ale to bardziej dla spróbowania i dlatego, że był tani ![]() A moim zdaniem, jeżeli amor nie cieknie, nie ma sensu dawać go do regeneracji. Tyle.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Sprężyna amora- czym malować?? | Marcin-BB | Rama, zawieszenia, napęd | 14 | 10.02.2014 10:43 |
Poszukiwana sprężyna do rd04. Seryjna. z tylnego amora | rambo | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.09.2011 13:39 |