Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.02.2011, 14:24   #10
wolly


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Łódź
Posty: 1,301
Motocykl: RD01
wolly jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 dni 4 godz 38 min 43 s
Domyślnie

Lewar -przerywacz jest z bimetalem spadek napięcia itd (126p z prądnicą), przełącznik też ma pewnie już swoje za uszami (stary smar w chłodzie działa jak kisiel) , ja osobiście wyciągam witkę jak za starych czasów, umycie przełącznika pomoże na 100% plus wazelika bezkwasowa na styki pewnie w pracy od jednozmianowców dostaniesz (styki odłączników) i będzie Pan Zadowoolloonny
wolly jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Problem z CDP?! killjoy Przygotowania do wyjazdów 2 13.06.2014 10:56
Problem z serduchem RD 07a Belfegor Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 16.04.2012 11:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.