![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]()
Smar i owszem znajduje się w komplecie, ale tylko w przypadku zakupu zestawu naprawczego z zamiennika. Oryginalne uszczelniacze z Hondy kupujemy na sztuki i możemy pomarzyć o smarze, wtedy należy takowy zakupić w sklepie motoryzacyjnym ( specjalistyczny smar do tłoczków hamulcowych ). Co do wkręcania, fakt to nie śruba, ale delikatne przekręcanie na boki podczas montażu nie zaszkodzi, a pozwoli na dokładne ułożenie uszczelniacza. Fakt tłoczki muszą wejść bez żadnych oporów i zacięć.
|
![]() |
![]() |