Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.02.2011, 00:14   #13
szparag
 
szparag's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
szparag jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Kupując gumki smar jest najczęściej w kpl. żadnych wynalazków.
Tłoczki po oczyszczeniu i nasmarowaniu wchodzą palcami , jeśli nie wchodzą to prawdopodobnie nie zostały oczyszczone rowki w których siedzą gumki .
Tłoczki to nie śrubki żeby je wkręcać.
Smar i owszem znajduje się w komplecie, ale tylko w przypadku zakupu zestawu naprawczego z zamiennika. Oryginalne uszczelniacze z Hondy kupujemy na sztuki i możemy pomarzyć o smarze, wtedy należy takowy zakupić w sklepie motoryzacyjnym ( specjalistyczny smar do tłoczków hamulcowych ). Co do wkręcania, fakt to nie śruba, ale delikatne przekręcanie na boki podczas montażu nie zaszkodzi, a pozwoli na dokładne ułożenie uszczelniacza. Fakt tłoczki muszą wejść bez żadnych oporów i zacięć.
szparag jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.