![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: łódź
Posty: 409
Motocykl: R 1100 GS
![]() Online: 4 dni 22 godz 27 min 57 s
|
![]()
jak wyjmiesz nanewy to zobaczysz zapewne znaczne zuzycie powloki zmniejszającej tarcie, a z pod nich bedzie wystawać goła miedź
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Odświeżam temat. ślizgi wymieniane były w zesżłym sezonie, olej teraz mam chyba 7,5 lub 10W. I porównałem sobie moją zawiechę z innymi motocyklami.
Chodzi trochę kołkowato tzn. słabo wybiera (powiedziałbym że nie reaguje) drobne nierówności (w skuterze zawiecha pracuje lepiej ![]() Na 5W tego nie było ale bujała się i nurkowała przy hamowaniu... Ktoś miał taki przypadek? Przejmować się? Olać czy coś robić? Pozdrawiam zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Obawiam się, że niewiele zrobisz. Zawieszenie w afryce jest pancerne i tak działa. Wsadzając lepszy zawias trzeba się liczyć z serwisem co sezon lub dwa. To między innymi kwestia użytych uszczelniaczy. Im miększe, tym lepsza praca lecz gorsza żywotność.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ślizgi do lag | xralf | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 15.04.2013 21:04 |
Ślizgi w lagach | paku | Rama, zawieszenia, napęd | 31 | 15.03.2013 01:24 |