![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Wrocław
Posty: 49
Motocykl: Honda CB500 .. Twin :)
![]() Online: 6 dni 11 godz 20 min 48 s
|
![]()
E, no że wyłącznie to się nie zgodzę. Bywa to różnie w zależności od budowy gaźnika, ale generalnie to wygląda to tak jak na tym wykresie:
![]() Widać, że faktycznie znacznie wpływa na pracę silnika ma na biegu jałowym, ale też nie można jej "olać" w kwestii pracy przy otwartej przepustnicy. Chociaż niedużo, to tam też ma coś do powiedzenia. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cieknące paliwo z gaznika | forhend | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 26.06.2011 17:07 |
Rysunek- odpowietrzenia gaźnika | Michal | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 02.09.2010 12:34 |
Regulacja Gaznika po wymianie filtra powietrza | BartekBBI | Uklad paliwowy i wydechowy | 33 | 13.09.2009 19:53 |
membrana gaźnika | Czaju | Uklad paliwowy i wydechowy | 26 | 25.01.2009 17:12 |