Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.01.2011, 18:52   #13
Simonello
 
Simonello's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Wrocław
Posty: 49
Motocykl: Honda CB500 .. Twin :)
Simonello jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 11 godz 20 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
Śrubą reguluje się wyłącznie ilość mieszanki na biegu jałowym.
E, no że wyłącznie to się nie zgodzę. Bywa to różnie w zależności od budowy gaźnika, ale generalnie to wygląda to tak jak na tym wykresie:

Widać, że faktycznie znacznie wpływa na pracę silnika ma na biegu jałowym, ale też nie można jej "olać" w kwestii pracy przy otwartej przepustnicy. Chociaż niedużo, to tam też ma coś do powiedzenia.
Simonello jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Cieknące paliwo z gaznika forhend Uklad paliwowy i wydechowy 6 26.06.2011 17:07
Rysunek- odpowietrzenia gaźnika Michal Uklad paliwowy i wydechowy 6 02.09.2010 12:34
Regulacja Gaznika po wymianie filtra powietrza BartekBBI Uklad paliwowy i wydechowy 33 13.09.2009 19:53
membrana gaźnika Czaju Uklad paliwowy i wydechowy 26 25.01.2009 17:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.