Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 05.12.2010, 21:12   #18
Mat


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,207
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Mat jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 12 min 58 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rArek Zobacz post
Z DB-killerem chodzi jak Polonez z wyprutym wydechem jeżdzę bez . Są zakresy prędkości obrotowych że super gada dziwnie tylko metalicznie "beczy" przy hamowaniu silnikiem z wysokich obrotów . Ale wygląda wg. mnie świetnie Załącznik 17251
Podobno te Arrowy się wypalają i trzeba dobijać wełną - wtedy jakoś brzmią. Jest jakiś fachura w Wawie, który to robi. Bedę oddawał.
Zdjąłem chyba ze 2 razy db-killera i zwątpiłem. Polonez przy tym to pikuś. Pan Pikuś.
__________________
Mat jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". MOTOMYSZA Wszystko dla Afrykańczyka 7 29.10.2012 19:21
Pytanie do osób znających film: " Long way round" wojtekk Kwestie różne, ale podróżne. 10 24.01.2012 21:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.