Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.11.2010, 12:58   #12
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Co do ustawień gaźników, to raczej trzeba metodą prób i błędów. Na początek próbować na oryginalnych nastawach i zobaczyć co się będzie działo, obserwować reakcję motóra i obserwować stan świec, bo po świecach dokładnie widać czy skład mieszanki jest optymalny. Z drugiej strony jak już robić taki remont, to może lepiej rozejrzeć się z głowicą od tdm, ewentualnie sprawdzić jakie są różnice jeśli chodzi o średnice zaworów między tdm a xtz.
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jakie tarcze, jakie klocki przód RD04? Łysy Hamulce, kola, opony 27 23.09.2013 10:26
Obliczanie pojemności skokowej ktoś umie :) motomax Inne - dyskusja ogólna 26 31.03.2013 20:10
Jakie rekawiczki? sambor1965 Ciuch Afrykańczyka 57 04.03.2013 20:31
Jakie klocki ?? krystek Hamulce, kola, opony 31 03.07.2009 10:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.