![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Racibórz
Posty: 292
Motocykl: XR 650 R
![]() Online: 2 miesiące 16 godz 26 min 57 s
|
![]()
jesli z przodu masz TKC 80 ,to do pary na tył najepiej pasuje MITAS e-09 ,w terenie bardziej wydajna nisz
Continental (Mitas lepiej kopie a w terenie moto ma się bardziej od czego odepchnąć) .Lecz biorąc pod uwagę porę roku gdzie w większości będzie przeważał mokry asfalt ,na Mitasa trzeba będzie uważać ,ponieważ Mitas na mokrym uprasza się o zachowawczą jazdę ,jak zresztą karzda inna opona albowiem nikt nawet na strickcie przeznaczonej do takich warunków (czyli mokro) oponie np.Ananke nie bedzie sprawdzał- ryzykował granicy w którym opona zacznie mu puszczać .Mitas nie koniecznie musi być Dakar , na suchym przycieram podnóżki ,wszystko co ci zabierze z frajdy jazdy po czarnym,odda z nawiązką w terenie Pozdrawiam ![]() Ostatnio edytowane przez Transglobal : 09.11.2010 o 23:32 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kuchenka benzynowa. Którą wybrać | wlodar | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 187 | 13.03.2018 11:20 |