Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.11.2010, 07:57   #13
Zet Johny
 
Zet Johny's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Limanowa
Posty: 1,623
Motocykl: RD07HRC+CRF1100L
Zet Johny jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 3 tygodni 5 dni 18 godz 24 min 35 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
No i jak, wyjaśniło się?
Jak na razie to sprawdziłem te śrubki w kolektorach ssących i z nimi OK.
Oczywiście napiszę jak będę miał już jasność.
Kolesie od synchronizacji namawiali mnie na przeróbkę śrub regulacyjnych powietrza.
Twierdzą że trzeba je naciąć pod płaski śrubokręt i podregulować (chodzi o te strzały w tłumik) - jestem sceptyczny do takich rozwiązań.
Co sądzicie o tym?
Zet Johny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wyjazd na spontanie, mam wolne do 08.06. Słodziuś Umawianie i propozycje wyjazdów 0 27.05.2014 13:20
Falujące wolne obroty - jaka przyczyna? krzysiek_m Uklad paliwowy i wydechowy 20 03.09.2013 22:23
Dwa wolne wężyki-tylko po co? Kobra Uklad paliwowy i wydechowy 15 26.04.2011 17:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.