Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.10.2010, 09:11   #7
Artuditu
Road legal
 
Artuditu's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,324
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
Artuditu jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 6 min 24 s
Domyślnie

Przy 5000rpm powinno być około 80V zmiennego(międzyfazowego). Jak będzie gitara to na 99.9% regler. Miałem to samo.
__________________

Artuditu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Niskie ładowanie. Zet Johny Układ elektryczny i zapłonowy 29 01.08.2014 13:10
wysokość, a obroty Wójcik Uklad paliwowy i wydechowy 5 19.03.2014 19:44
Nie wchodzi w obroty Szycha8 Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 21.10.2012 19:58
Pali na 1 gar (wolne obroty) Zet Johny Silnik, sprzęgło, skrzynia 34 19.11.2011 23:52
Kończy się prąd, ładowanie jest - RD07 jackhammer Układ elektryczny i zapłonowy 19 31.05.2010 12:04


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.