![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#26 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Niejako z urzędu muszę bronić kata bo jestem zdania, że jest bardziej wymagający w serwisowaniu ale nie bardziej zawodny od afri. Mity trzeba przecież obalać. Puszek, oba katy, o których piszesz były źle, a właściwie fatalnie, przygotowane do wyjazdu . To że serwis jest autoryzowany, nie znaczy, że któryś z jego pracowników widział pustynię lub wjechał w wodę po jaja (następnym razem przywieźcie do mnie
![]() A żeby nie było całkowitego offtopa to szukaj kolego kompletnego zawieszenia od kata 950/990. To najlepsze rozwiązanie. Pierwsze roczniki miały gumową felgę o czym przekonał się już nie jeden więc celuj w rocznik >2005
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiar ośki koła przedniego | endumazi | Wszystko dla Afryki | 3 | 22.02.2012 21:51 |
"Dziwny" dźwięk z okolic przedniego koła | ArtiZet | Hamulce, kola, opony | 5 | 20.07.2011 01:04 |