Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.10.2010, 20:20   #13
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 15,063
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 2 dni 14 godz 28 min 53 s
Domyślnie

w przypadku kompresji w dolnych rejestrach dopuszczalnych ważne jest bardzo aby była zbliżona na obydwu cylindrach. rozbieżność 10% to już padaczka.
czyli mała kompresja ale mniej więcej podobna to jeszcze nie tragedia. jeśli jest spory rozstrzał = remont.
przyczyn takiego niedomagania może być sporo. na początek wszystkie regulacje porządnie i test sprężania + próba olejowa.

matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
problemy z klaksonem prośba o pomoc JackHarrer Układ elektryczny i zapłonowy 1 22.07.2009 21:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.