![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
USD są konstrukcyjnie łatwiejsze jeśli chodzi o regulację /tłumienia, odbicia/
Ale z tego co wiem są mniej trwale ... W sporcie używa się bez problemu USD bo sponsor płaci, w realu na wyprawie lepiej mieć standardowe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Road legal
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,324
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 6 min 24 s
|
![]()
W USD jest mniejsza masa nieresorowalna. Ma to jakieś znaczenie?
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Masa oczywiście ma znaczenie. USD przy tej samej długości umożliwia realizację dłuższego soku. Amor usd nie wystaje poza ośke koła, przez co nie jest narażony przy szlifie no i nie przeszkadza w terenie.
Najważniejszą chyba zaletą jest większa sztywność co oczywiście poprawia prowadzenie motocykla. No i przy byle stłuczce nie gna się lagi. Za to przy mocniejszym uderzeniu pęka główka ramy. Coś za coś. Co do trwałości nie ma to znaczenia przy odpowiednim serwisowaniu.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
![]()
W takim razie, jak myślicie czy zawieszenie od KTM LC4 620 USD da radę przy swoich 43mm średnicy (waga Afri jest znacznie większa od LC4), ja mam co do tego wątpliwości, ale znam takich co myślą inaczej.
Czy jednak lepiej byłoby zastosować WP 50 Extreme lub Magnum 50, jak większość i "spać" ![]()
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
__________________
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Kilka danych
http://www.shocktech.co.uk/products/marzocchi/ |
![]() |
![]() |