![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
paku - no jeśli możesz kupić 990 ADV R to nie jest warte zachodu.
a jak nie możesz kupić to już inna bajka - wtedy warto o tym myśleć. dziwne pytanie trochę - sam przyznasz. powyżej zawiasu WP nie ma już nic, bądź jest niewiele i porównywanie dobrze dobranego WP do AT z AT na oryginalnym zawiasie jest IMO nieporozumieniem. nie miałem AT z WP ale miałem LC4 Adv i po AT byłem w szoku, że moto może TAK jeździć po szosie i poza szosą. wszystko jak zwykle jest kwestią siana i preferencji. wielu z tu obecnych nie rozstanie się z królową i będąc świadomymi ograniczeń oryginalnej zawiechy decyduje się na przeróbkę, na którą ich stać bo nie jest to znowu tak kosztowne - kompletny przód z kołem i zaciskiem i pompą WP Extreme 50 dostaniesz za 1500PLN w dobrym stanie. tył spokojnie można dostać i za 300-500PLN. za 'nowy' motocykl twierdzę, że to niewiele. inni, których stać na takie posunięcie i emocjonalnie i finansowo jednak decydują się na zakup pomarańczowego kompletu i już. matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |