![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
A nie lepiej KTM 640 nowsza wersja zawieszenia + silnik Transalpa?
Zmieściłby się w 165kg ( KTM ma 158) Jak iść to na całość . Silnik Trampka można zrobić na 60 KM lub 65 ,ale ze wzrostem stopnia sprężania.
__________________
|
![]() |
![]() |