![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Kiedyś opisywałem tu na forum wszystko co musiałem zrobić aby zawiecha w 100 % była wydajna , nie wiem gdzie to jest . Z tego co pamiętam , największy koszt to było zrobienie nowych odpowiednich sprężyn pod masę moto i jeźdźca , wówczas precyzja działania i regulacji była nie porównywalna do oryginalnych . W tej chwili mam nową koncepcję na zimowe wieczory . Tak w skrócie to mam zamiar do LC8 włożyć silnik od AT , co z tego wyjdzie i jak wyjdzie napiszę . Wszedłem w posiadanie projektu , jeżdżą w IT już dwie takie szt .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |