![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: okolice Bydgoszczy
Posty: 182
Motocykl: RD07A zostaje
Przebieg: 120 000
![]() Online: 2 miesiące 1 dzień 21 godz 31 min 38 s
|
![]()
Miałem podobne problemy jak opisywane wyżej- felga się rozwarstwiała na całej długości i to w roczniku 1999!!!
Ja się bawiłem w adaptację felgi od RD03 do piasty od RD07 ![]() Po pierwsze RD03 ma piastę z równymi szprychami z obu stron- pierwsza długość szprych ![]() Po drugie RD07 ma dwie różne długości szprych z obu stron piasty- druga i trzecia długość szprych ![]() Po trzecie w związku z innymi długościami- są też i inne kąty gniazd nypli. Wnioski: Są trzy rodzaje szprych, nie pasują felgi między modelami( nie wiem jak RD04), jest kłopot z odkręcaniem nypli( ja zrobiłem klucz ze sworznia jakiegoś dużego pojazdu bo fabryczne klucze pękały), po ewentualnym złożeniu mój magic od centrowania miał dylemat jak to zrobić bez motonga- chodzi o usytuowanie piasty względem felgi( zawodowo centruje koła żużlowe i nie tylko), jakoś zaadoptowałem tą felgę ale osobiście nie polecam. Aha no i wg moich wiadomości to cena szprych w granicach 15 pln za sztukę na maj 2010. Ostatnio edytowane przez Marco Polo : 20.09.2010 o 12:02 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wyblakłe złote felgi | Sasza | Hamulce, kola, opony | 17 | 13.02.2013 18:27 |
Szerokość felgi a RD 03 | Cibor klv | Hamulce, kola, opony | 6 | 27.05.2010 22:25 |