Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.09.2010, 07:59   #4
everybike
 
everybike's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Łódź
Posty: 310
Motocykl: DRZ
everybike jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 20 godz 52 min 39 s
Domyślnie

Po moich doświadczeniach z pompą zaryzykuje tezę ,że od jazdy po wertepach ( wpadnięciu w jakąś większą dziurę , od wstrząsu po prostu ) styki mogą nie równo się złączyć i nie dać styku lub przerwy .
Moje były tak wypalone i rozklekotane ,że raz schodziły się równo i pompa działała a po potrząśnięciu lub lekkim w nią puknięciu przestawała pompować bo niemalże mijały się powierzchnią styku.
I dlatego po większej dziurze i dobiciu mogły wystąpić ww.objawy po raz pierwszy .
everybike jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Nie chce jechać Koń Silnik, sprzęgło, skrzynia 11 05.08.2012 00:37
Nie chce jechać... Marfor Układ elektryczny i zapłonowy 18 28.06.2011 15:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.