![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Łódź
Posty: 310
Motocykl: DRZ
![]() Online: 4 tygodni 20 godz 52 min 39 s
|
![]()
Po moich doświadczeniach z pompą zaryzykuje tezę ,że od jazdy po wertepach ( wpadnięciu w jakąś większą dziurę , od wstrząsu po prostu ) styki mogą nie równo się złączyć i nie dać styku lub przerwy .
Moje były tak wypalone i rozklekotane ,że raz schodziły się równo i pompa działała a po potrząśnięciu lub lekkim w nią puknięciu przestawała pompować bo niemalże mijały się powierzchnią styku. I dlatego po większej dziurze i dobiciu mogły wystąpić ww.objawy po raz pierwszy . |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nie chce jechać | Koń | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 11 | 05.08.2012 00:37 |
Nie chce jechać... | Marfor | Układ elektryczny i zapłonowy | 18 | 28.06.2011 15:56 |