![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
Administrator
![]() |
![]()
Szersza opona niż przewidziana fabrycznie nie daje nic dobrego.
W 03 zjeździłem 2 tylne 150ki ..... i już nigdy więcej! Teraz mam 140 i jest o wiele lepiej. Skutecznie się wyleczyłem z przyszerokich opon. Felgi w AT są przewidziane doprzednich 90ek i tylnych 130 oraz 140 i to jest optymalne. Skoro poruszyłeś temat to jeszcze ci powiem że jazda na 150 powoduje cięższe składanie się na winklach, zmniejszoną powierzchnię styku w przechyłach , zawinięty bieżnik na boki którego i tak nie wykorzystasz ponieważ wcześniej położysz motocykl. W terenie również nic z szerszej nie wynika. Cały czas mowa o seryjnych felgach.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |