![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Ja bym wymienił wszystkie łożyska na raz, Blob. Szkoda rydzykować, żeby potem daleko od domu kombinować. U mnie łożyska z tyłu były ok (w zimie sprawdzałem, czyściłem , smarowałem, założyłem nowe simery), a po 8tyś się kulki wysypały. Koszt nie duży, a sumienie czyste na kilkadziesiąt tyś.
Do tego chce kupić jedno łożysko (to mniejsze co jest z przodu i przy tarczy z tyłu) i wozić na zapas, dżast in kejs. ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
doprecyzowanie wymiarów łożysk główki ramy | lama23 | Regularne czynności serwisowe | 2 | 04.07.2013 23:39 |
wymiary uszczelniaczy łożysk kół | graphia | Hamulce, kola, opony | 1 | 11.05.2013 17:59 |
Lejdisowska wymiana łożysk główki ramy | Brunetka | Lejdis | 18 | 27.02.2012 21:08 |