![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#27 |
Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: UĆ
Posty: 4
Motocykl: TRANSALP
![]() Online: 3 godz 11 min 18 s
|
![]()
Potwierdzam. W TA miałem przód wpuszczony ok 3 cm i powstał wibrator, który dodatkowo ciężko się manewrował. Tył też został opuszczony o ok 3 cm jakąś niemiecką kością ( jeden element). Producent zalecał wpuszczenie przodu o 1 cm. Teraz przód mam na maxa w górę i jest bajecznie. Wibracji nie ma a prowadzi się rewelacyjnie.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Owiewki do afri | MaRP | Wszystko dla Afryki | 86 | 16.12.2015 20:22 |
h4 w afri | many | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 01.03.2010 23:52 |