Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.08.2010, 19:17   #27
Wolf


Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: UĆ
Posty: 4
Motocykl: TRANSALP
Wolf jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 godz 11 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mad_leaf Zobacz post
Moj kumpel w XTZ miał wpuszczone lagi i to było powodem wibracji przy wiekszych predkościach! Sam porównałem po wyrównaniu i było niebo a ziemia! To wynikało z wpuszczenia jako takiego czy moze złej głebokości? W AT 1,5cm nie zmieni właściwości trakcyjnych?
Potwierdzam. W TA miałem przód wpuszczony ok 3 cm i powstał wibrator, który dodatkowo ciężko się manewrował. Tył też został opuszczony o ok 3 cm jakąś niemiecką kością ( jeden element). Producent zalecał wpuszczenie przodu o 1 cm. Teraz przód mam na maxa w górę i jest bajecznie. Wibracji nie ma a prowadzi się rewelacyjnie.
Wolf jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Owiewki do afri MaRP Wszystko dla Afryki 86 16.12.2015 20:22
h4 w afri many Układ elektryczny i zapłonowy 17 01.03.2010 23:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.