Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.07.2010, 13:20   #1
chomik

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,754
Motocykl: RD03 RD07a Tenere700 WR
Przebieg: 666
chomik jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 15 godz 25 min 4 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sneer Zobacz post
taka i ja zamowilem. Na xrv.org.uk uzywaja takiej, wyglada na to, ze bez problemow. Byc moze zaworek ma juz slaba sprezynke?

a tak swoja droga - to jak, teoretycznie, moznaby zredukowac to cisnienie? jakis reduktorek? a moze oporniczek, zeby mniej pradu dostala?
Niby może i zaworek, ale tak nagle się to zgrało ze zmianą pompy coś mi tutaj śmierdzi, na nieoryginalnej pompie chodziło wsio ok na pompie oryginalnej także nic się nie lało a na tej pierdyknęło a bez pompy się nie leje....
A jeśli to zaworek to jest to ten co jest dostępny w Larssonie ?
Towar: 3430006 - zaworek iglicowy Keihin typ3 Honda

Ile ich tam trzeba zakupić ?
__________________
www.motopodroze.pl
chomik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.07.2010, 13:39   #2
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał chomik Zobacz post
Niby może i zaworek, ale tak nagle się to zgrało ze zmianą pompy
widocznie oryginal ma troche mniejsze cisnienie. Tym niemniej z tego co poczytalem, rzadko sie to zdarza. Chyba jednej osobie. Ty jestes drugi
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.07.2010, 17:06   #3
PawelZDR


Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
PawelZDR jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał chomik Zobacz post
Niby może i zaworek, ale tak nagle się to zgrało ze zmianą pompy coś mi tutaj śmierdzi, na nieoryginalnej pompie chodziło wsio ok na pompie oryginalnej także nic się nie lało a na tej pierdyknęło a bez pompy się nie leje....
A jeśli to zaworek to jest to ten co jest dostępny w Larssonie ?
Towar: 3430006 - zaworek iglicowy Keihin typ3 Honda

Ile ich tam trzeba zakupić ?
To jest ten zaworek właśnie, potrzeba ich tam 2 szt.Te zaworki doszczelniają się na stożku gumowym i pływak dociska je przez taki mini amortyzatorek ze sprężynką.Jak gumka będzie już trochę odciśnięta i sprężynka w zaworku jest już słaba to może nie utrzymać ciśnienia.Ja to już przerabiałem i po wymianie zaworków jeszcze przez jakieś 100 km ciekło potem przestało lecz później lało się znowu ale przyczyna była inna u Ciebie myślę ,że wystarczą same zaworki,po wymianie jak będzie jeszcze ciekło to spróbuj przejechać z 100-200km i powinno przestać.
PawelZDR jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
pompa paliwowa egejn BartekJ Uklad paliwowy i wydechowy 92 20.07.2015 12:14
Pompa paliwowa - szukam fachowca w trojmiescie sailor Uklad paliwowy i wydechowy 5 05.06.2012 11:01
pompa paliwowa - odpowietrzanie? Vooytas Uklad paliwowy i wydechowy 11 21.11.2011 23:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.