![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Biała Podl./Warszawa
Posty: 368
Motocykl: Afryka? Nie, dziękuję. ;)
Przebieg: 60000
![]() Online: 1 tydzień 1 godz 37 min 9 s
|
![]()
Bierzesz punktak i młotek. Nabijasz punktakiem co kilka mm (np. co 2-3) punkt, ale nie jakis mały, tylko walnij porządnie - oczywiście z rozsądkiem. Punktak zrobi wgłębienie, a materiał wokół wgłębienia wybrzuszy się. Te wybrzuszenia pozwolą zmniejszyć średnicę wewnętrzną otworu piasty.
Jest to staaara i sprawdzona metoda z lat... nie pamiętam kiedy ![]()
__________________
Yamaha XTZ 800 Super Tenere ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regeneracja głowic | Dejvid | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 48 | 04.05.2023 05:19 |
Osłony plastikowe przedniej piasty | Szaman | Hamulce, kola, opony | 4 | 21.05.2013 11:43 |