Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.06.2010, 22:52   #11
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,824
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 1 min 8 s
Smile

Cytat:
Napisał Artuditu Zobacz post
Nie do końca mnie chyba zrozumieliście. Gość zrobił coś za co ręczy głową. Z resztą nie on sam. Sprzęt przetestowany jako tako(czas pokaże). Jednak zmontował to na własnym patencie. Myślał, kombinował i ma prawo nie ujawniać szczegółów tech. Tymczasem ludzie na siłę chcą( z ciekawości, zazdrości że nie wpadli na to pierwsi, z innych względów) poznać ten sekret.

Tylko o to mi chodzi.
Wiem że Ci, którzy się znają na prundach chcą znać sekret żeby dowiedzieć się czy ów regler nie wysadzi afryki w powietrze. ROZUMIEM. Jednak szanuję prawo do tajemnicy handlowej Sławka.

Wciąż pozostając bezstronnym.
Artu
Zrozumieliśmy !!! i szanuje jego prawo do tajemnicy.
Przypomnę Ci Artuditu, że ten sam gość jak to określasz powiedział:
"REGULATOR DZIAŁA NA INNEJ ZASADZIE NIŻ Oryginał - nie oddaje nadwyżki do masy"
Z moich pomiarów wynika coś innego. Łapiesz o co chodzi, czy to za trudne?

Co do ostatnich wyjaśnień autora:
"Jeżeli mój regler działałby tradycyjnie to nie bedzie robił większego spustoszenia niż oryginał -z tym zgodzą się chyba wszyscy. Nawet więc zakładając taki przypadek nie wiem skąd u was taka panika, że regulator skończy magneto itp..- co najwyżej w tym samym czasie co oryginał. Ja oczywiście będę starał się przekonać wszystkich, że tak nie jest i mój regler działa mniej brutalnie na prądnicę."

- chcemy się przekonać, ale prosimy o konkrety.

"Wymyśliłem natomiast sposób -mam nadzieję że trafny (tych, którzy czują temat proszę o wypowiedź) jak udowodnić to, że to jest jednak inna konstrukcja. Skoro tradycyjne rozwiązanie odprowadza nadmiar prądu do masy a moje nie, to wystarczy porównać wartośći prądów na przewodach "+" i "-" wychodzących z regulatora. W konstrukcji "ze zwieraniem" nadmiar prądu jest odprowadzany do masy (część prądu jest zamykana w obwodzie: uzwojenie prądnicy-tyrystor odprowadzający-przewód masowy, a reszta idzie na przewód plusowy), czyli na przewodzie "-" będzie zawsze większa wartość niż na przewodzie "+". W mojej konstrukcji obydwa wskazania powinny być niemal identyczne.
Podobnie jak zasada działania bezpiecznika różnicowo-prądowego w instalacji 220V."

- znowu magia Nie interesuje mnie wszystko co jest za regulatorem. Żadne plusy z minusami ani bezpiecznik z instalacji domowej. Może to być nawet "czarna dziura" po stronie stałego napięcia
Mnie interesuje obciążenie na zmiennym.
Czekamy dalej na pomiary.
..........
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerobienie regulatora motomik79 Układ elektryczny i zapłonowy 14 04.05.2009 11:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.