![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: UK prawie pakistan :-)
Posty: 46
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 dzień 7 godz 47 min 23 s
|
![]()
moje3grosze
wczesniej sie nie odzywałem bo generalnie mało sie odzywam :-) (a na dodatek podobne rectifajery składam) ale zgadzam sie z R2D2 1.IMVHO ten rectifajer ma klasyczna konstrukcje i tyle bo nie ma lepszej metody przy pradnicy 3-fazowej tego typu oczywiscie zrobienie dobrego wcale nie jest proste mimo schematów krązacych w necie 2.przy regulatorze impulsowym który z pewnoscia byłby lepszy kolejna bariera jest gabaryt |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |