![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 | |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 30 min 9 s
|
![]() Cytat:
Zobacz czy wtyczka ktora wchodzi do stycznika rozrusznika nie jest zasniedziala wtyczka jest 4-ro konektorowa , wyjmij tez bezpiecznik 30A i sprawdz czy nie jest zasniedzialy. Co do rozrusznika sprawdz kabel masy ( gruby ) ktory idzie od aku do obudowy rozrusznika , czy konektory sie trzymaja i nie sa zasniedziale. Pozatym mierz napiecie na aku pod obciazeniem , mozliwe ze aku jest slabe mimo ze niby ma 13V , ale wydajnosc pradowa jest za mala. Jeszcze jednym testem jest zwarcie srub w styczniku , ale musisz to robic jakims grubym kawalkiem metalu i przez rekawice lub szmete ( moze sie grzac ) zwarcie srub podlacza bezposrednio rozrusznik do aku , przy tej czynnosci trzeba koniecznie sprawdzic czy jest luz bo na biegu motocykl pojedzie. Jak cos to na afrimapie jest do mnie nr kom.
__________________
END of TRANSMISSION Ostatnio edytowane przez R2D2 : 18.06.2008 o 22:14 |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
przekażnik rozrusznika - pali kostkę! | mad_leaf | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 08.04.2012 19:30 |