![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 605
Motocykl: KTM
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 tygodni 23 godz 7 s
|
![]()
sruba jest fabrycznie pokryta klejem - zgadza sie.
wiadomo, ze kazdy zrobi jak uwaza. wiele rzeczy sie powinno, a sie nie robi. najbardziej interere mnie co znaczy skrot ALOC. moze jakis fachura [wieczny, o Tobie mowie] moglby zajrzec do uczonych ksiag? mysle, ze to moze nam wiele powiedziec. te same teorie o srubach obliczonych na pojedyncze dokrecenie znalazlem u googla. chcialbym jednak fachowej, honda-ordzinal odpowiedzi. ksiazka jest dosc gruba, xerowalem ja juz dla kilku osob, ale jakos nie moge sie zebrac w sobie, zeby spedzic tyle czasu przed skanerem.. moze jakby cos wypil przy okazji.. |
![]() |
![]() |