Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.06.2010, 11:21   #5
dery
 
dery's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 605
Motocykl: KTM
Galeria: Zdjęcia
dery jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 23 godz 7 s
Domyślnie

sruba jest fabrycznie pokryta klejem - zgadza sie.

wiadomo, ze kazdy zrobi jak uwaza. wiele rzeczy sie powinno, a sie nie robi.

najbardziej interere mnie co znaczy skrot ALOC.
moze jakis fachura [wieczny, o Tobie mowie] moglby zajrzec do uczonych ksiag?

mysle, ze to moze nam wiele powiedziec. te same teorie o srubach obliczonych na pojedyncze dokrecenie znalazlem u googla.
chcialbym jednak fachowej, honda-ordzinal odpowiedzi.

ksiazka jest dosc gruba, xerowalem ja juz dla kilku osob, ale jakos nie moge sie zebrac w sobie, zeby spedzic tyle czasu przed skanerem..
moze jakby cos wypil przy okazji..
__________________
fear is not an option.

www.facebook.com/Lataj.z.Derym


606 128 87cztery
dery jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.