Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Dział Producentów i Dostawców

Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt.

Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.05.2010, 12:24   #1
sober
 
sober's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Piaseczno
Posty: 14
Motocykl: nie mam AT jeszcze
sober jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 3 godz 27 min 14 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Południowiec Zobacz post
Wszystko działa tylko, że jak zostawię motor i przyjdę do niego za jakiś czas to plama jest pod tylną zębatką nie wiem jak to sie dzieje. Jedynym rozwiązaniem jest się nie zatrzymywać
Pewnie masz otwarty elektrozawór -dlatego olej kapie mimo wyłączonego sterownika. Pamiętaj, że wkręcone pokrętło elektrozawóu to otwarty elektrozawór, a odkręcony elektrozawór to zamknięty (wówczas sterownik otwiera). Czyli powinieneś mieć odkręcone pokrętło elektrozaworu!

Ostatnio edytowane przez sober : 09.05.2010 o 12:32
sober jest offline  
Stary 09.05.2010, 20:02   #2
Południowiec
DZIDA!!!
 
Południowiec's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: w sumie to już Wrocław
Posty: 229
Motocykl: Tasmania Twin
Południowiec jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 15 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sober Zobacz post
Pewnie masz otwarty elektrozawór -dlatego olej kapie mimo wyłączonego sterownika. Pamiętaj, że wkręcone pokrętło elektrozawóu to otwarty elektrozawór, a odkręcony elektrozawór to zamknięty (wówczas sterownik otwiera). Czyli powinieneś mieć odkręcone pokrętło elektrozaworu!
Jakby było tak jak mówisz, to przy napełnianiu magistrali byłoby to widoczne. A wtedy jeśli się nie zapaliła lampka (pomarańczowa) to można było tylko chcieć tłoczyć. A jak tylko się zapaliła, to szło. Więc to chyba jest ok.
Południowiec jest offline  
Stary 09.05.2010, 20:06   #3
Południowiec
DZIDA!!!
 
Południowiec's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: w sumie to już Wrocław
Posty: 229
Motocykl: Tasmania Twin
Południowiec jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 15 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sober Zobacz post
Pewnie masz otwarty elektrozawór -dlatego olej kapie mimo wyłączonego sterownika. Pamiętaj, że wkręcone pokrętło elektrozawóu to otwarty elektrozawór, a odkręcony elektrozawór to zamknięty (wówczas sterownik otwiera). Czyli powinieneś mieć odkręcone pokrętło elektrozaworu!
Jakby było tak jak mówisz, to przy napełnianiu magistrali byłoby to widoczne. A wtedy jeśli się nie zapaliła lampka (pomarańczowa) to można było tylko chcieć tłoczyć. A jak tylko się zapaliła, to szło. Więc to chyba jest ok.

nie mogę usunąć dubla. nie mówiąc że nie wiem skąd się wziął

Ostatnio edytowane przez Południowiec : 09.05.2010 o 20:12
Południowiec jest offline  
Zamknięty Temat

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Motooiler robertG7 Wszystko dla Afryki 25 29.03.2014 07:19
Porada łańcuchowa pilnie potrzebna ... paku Rama, zawieszenia, napęd 3 10.08.2009 09:51


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.