![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
:O
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 dni 21 godz 25 min 16 s
|
![]()
to jest sedno sprawy. pisałem o tym nie raz. nalepiej wywalić te kable z kostki, zlutować czerwone przewody (te grube) ze sobą i dolutować do nich kabelek zakończony konektorkiem, który wpinamy do kostki tej z bezpiecznikiem 30A. kabelek ten odpowiedzialny jest jedynie za ładowanie akumulatora i ewentualne zasilanie instalacji z akumulatora kiedy wyłączymy silnik. w magicznej kostce te dwa konektorki są połączone ze sobą więc ich rozdzielanie i łączenie za pomocą wsówek jest jak najbardziej zbędne i powoduje tylko palenie ów styków. z resztą zobacz na schemat instalacji. ja tak przerobiłem instalację i nic się nie grzeje, dodatkowo załóżyłem osobny kabel zasilający lampy, ale to dla tego, że mam werję włoską i musiałem wstawić halogeny. Podsumowując wywalamy kostkę na żółtych przewodach,to jedno, ponadto mostkujemy przewód zasilający w kostce z bezpiecznikiem 30A. Do kostki, w miejsce gdzie wchodziły dwa czerwone kable prowadzimy kabelek 2,5mm łączący akumulator z instalacją.
__________________
:O |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
olej w prądnicy((( | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 17.02.2014 13:44 |
problemy po wymianie kabli pradnicy | szynszyll | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 27.07.2010 09:41 |
Kable WN - małe pytanko | Szaman | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 24.08.2009 20:22 |