![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
El Mariachi
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Podkarpackie
Posty: 1,493
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 2 godz 12 min 15 s
|
![]()
Odnosząc się do tych uślizgów to niestety ale bendą. Mitasa zjeździłem na cross-ie i innych kaszlakach. Niestety teren w jakim ja je katowałem był taki, że nie dawały rady CO2 na tyle i C15 na przedzie-opony się zabijały i ślizgały w błocie i glinie(ale to już extrema była)
Jezeli chodzi o ancwalty i coś bardziej cywilizowanego w postaci opon to niestety też beną się ślizgały. Śmiem się niezgodzić z opinią że trzeba zjeździć 3 komplety mitasów żeby coś o nich powiedzieć. Po zmianie pirelli na mitas widoczne zmiany już po 20 km w błotku poprostu kiepśniejsze ale jak powiedziałeś cena czyni ją dobrą. Dobrze że nie wszyscy lubimy to samo bo było by nudno a i wyznajemy zasadę wobec siebie w poszukiwaniu idealnej opony "Quo vadis".
__________________
Niech moc będzie z wami ........... |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 17:30 |