Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.02.2010, 00:02   #30
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,737
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 5 min 13 s
Domyślnie

FIZYKO mię tu straszyć bedo?!
tak serio jako praktyk jestem zdania, że smarowanie powinno odbywać się tylko i wyłącznie w funkcji drogi i się tego nie wyprę i już. tak jest idealnie.
w tej chwili obecnej jest tylko jedno urządzenie które tak robi i jest to PROOILER.
ma zajebiście skomplikowany przez swoich zbyt mądrych konstruktorów sterownik i równie skomplikowany montaż.
niemniej jak już co odważniejsi przebrną przez te meandry to chwalą i chwalą bałdzo.
w pewnym sensie olejenie w funkcji dystansu ma sens taki jak w funkcji prędkości ale tylko w pewnym. jeśli przez 2 kmy zapie..lasz 169km/h to w funkcji prędkości masz olej wszędzie i na łańcuchu również. jeśli sterujesz w funkcji dystansu to masz go tam gdzie masz go mieć czyli w większości na łańcuchu.
nie da się jednak jeździć zupełnie na czysto i to jest pewne. im czyściej tym gorzej dla łańcucha i spółki. to pewne.
wracając jednak do e-scottoiler a
czy jedziesz w mieście wąskim traktem i stoisz w korku, czy jedziesz poza miastem 100 czy 150km/h zawsze będzie to, powiedzmy, jedna kropla na 60 sekund. no w piździec nieadekwatnie w każdym niemal przypadku.
5km/h raz na 60sek;
60km/h raz na 60sek;
120km/h raz na 60sek.
nieważne co mówi fizyka i alcybiades czy jak ona tam miał
rozum podpowiada, że tak będzie mocno nie halo a taki właśnie jest nowy scott. w rzeczy samej dokładnie taki sam jak poprzedni tylko ma wyświetlacz. i o tym chyba tu piszemy
na koniec napiszę raz jeszcze: NIE MA znaczenia temperatura w tym przypadku ale nie zawdzięczamy tego zaawansowanej elektronice. pompa dozuje ZAWSZE kroplę o TEJ SAMEJ objętości co, powiedzmy, te 60 sekund. lepkość oleju nie ma tu żadnego wpływu na wypływ.

matijas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
TomTom Rider..chyba stary soft? Fausto Zastosowanie praktyczne 1 29.07.2013 15:06
Afra kopci na czarno jak stary parowóz:( majo Uklad paliwowy i wydechowy 5 14.07.2008 12:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.