![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#36 |
![]() |
![]()
Przeanalizowałem całą ta sytuację i moje wnioski:
1. Przy nowym łańcuchu rozrządu i nienagannych napinaczach/ślizgach znaki (na kole magnesowym i kole zębatym wałka rozrządu) muszą być tak jak w książce. 2. Przy łańcuchu już wydłużonym tj. używanym znaki nie będą się pokrywać idealnie. W takiej sytuacji ustawię znak na kole magnesowym odpowiedni do cylindra a na kole zębatym wałka rozrządu kreseczka od strony napinacza musi wyjść nieco poniżej krawędzi cylindra. Izi proszę chociaż o krótkie tak lub nie czy mój tok myślenia jest poprawny ![]() Hej z Beskidów |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przebieg motocykla a stan rozrządu | Marcin.111 | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 24.04.2012 17:58 |
łancuszki rozrzadu? | SewO | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 11 | 01.06.2008 01:34 |