![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
![]() Dla wątpiących polecam obejżenie sobie jak jest blokowany napinacz hydrauliczny w amorze NTV650. Tam za blokade robi pojedynczy pierścionek z drucika o przekroju podobnym jak pojedynczy zwój gwintu afrycznej nakrętki ![]() Zaprawdę powiadam Wam - jesli cokolwiek może się tu zdupczyć, to na pewno nie to ![]() W oryginalnym rozwiązaniu druga nakrętka przeciwdziałała odkręcaniu sie całego interesu, gdyż ponieważ albowiem iż sprężyna śrubowa w czasie uginania ma tendencję do delikatnego obracywania się i może luzować pojedynczą nakrętkę. Tutaj kontra jest nie potrzebna gdzyż iż ponieważ albowiem nakrętka nie obróci się bo jest blokowana przez występy na korpusie amora. ![]() No i tyle. Zdrowia ![]() P.S. Podos masz w ryja za to kadzidło. |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Hydrauliczny/Ciśnieniowy czujnik stopu | KML | Układ elektryczny i zapłonowy | 16 | 26.01.2014 21:24 |