|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  26.07.2025, 19:34 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2018 Miasto: Słocina 
					Posty: 1,345
				   Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 8 godz 30 min 33 s |   
			
			Bałbym się wieszać w tym miejscu takich wynalazków... Przy prędkościach autostradowych nie jest to zbyt rozsądne. Nawiasem mówiąc, jestem przeciwnikiem olejarek. Olej w nich używany jest na tyle gęsty, że nie wnika tam gdzie powinien. Ot, pacia na zewnątrz - vide drugi film. Jak upacia łańcuch, to będzie się do niego przyczepiał kurz, a kurz to m.in. drobinki kwarcu. Macie zatem niezły papier ścierny...  Od zawsze smaruję łańcuch co 500-1000 km i po każdym deszczu. Po nasmarowaniu i odczekaniu aż rozpuszczalniki odparują, wycieram bardzo starannie cały łańcuch do sucha. Cała czynność wymaga naprawdę niewiele czasu. Felgi mam czyściutkie, a napęd wytrzymuje mi 20-40 tys. km, w zależności od tego jak ostro jeżdżę. Najczęściej podróżuję bardzo spokojnie, nie jeżdżę na kole i bardzo rzadko w piachu i błocie. Zresztą, obejrzyjcie te dwa filmy ze zrozumieniem, wyciągnijcie wnioski, a potem róbcie jak chcecie. https://youtu.be/bYnB7MliNmE https://youtu.be/9PfyEVc0baI   
				__________________ Romet R125 vel Debeściak Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek | 
|   |   |