![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#32 |
Administrator
![]() |
![]()
Ramires wszystko opisał ale jak ktoś chce wierzyć w bajki o możliwości spalania rozpuszczalnika E10 to jego sprawa i jego koszty.
Ciekawe że to tylko na papierze i naklejkach bo silniki ciągle te same. Niech sobie każdy wierzy w co chce. Kolejnym mitem jest to starzenie, spalałem e5 95 dwuletnią i zupełnie nic się nie działo ani z zapachem ani przydatnością. Vectra, Afryka i Mercury nie protestowały. Ale oczywiście teraz daję im tylko e5 98 bo nie ma 95. E10 to zło i tu może być różnie. Można się zastanowić co za ścieki były skoro husqvarna stanęła.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |