Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.05.2025, 10:58   #30
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,166
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 1 godz 37 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
Warunek - przerobienie calej instalacji paliwowej pod kątem uszczelnień i przewodów.
No i o to właśnie chodzi.

Mówisz, że alko wiąże wodę i nie da rady łatwo jej wypuścić, ale alko również dogaduje się z paliwem - trochę jak wiązanie przez denaturat syfów z diesla.

Dodajmy do tego szybsze odparowywanie benzyny przez domieszki alko - to, co pozostaje to najczęściej jest już "nieodparowywalne", że tak to ujmę.
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.