|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#31 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 302
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 6 dni 5 godz 6 min 26 s
|
Podos przecież te kufry maja wywijke do środka
i to bardzo dużą powiększona o gr korpusu ponownie giętego do góry i uszczelkę (która moim zdaniem jest taka sobie i szybko straci swoje właściwości).Co do uchwytów przy dnie to masz 1000% racji. W tej postaci żadnych korzyści i same wady. To samo tyczy się tych śrub trzymających zamek. Co do kufrów spawanych i nitowanych to nie do końca zgadzam się że spawane dno jest lepsze od nitowanego. Spawanie aluminium ma kilka wad. a spawanie dna to już kompletna porażka. Dla równowagi nitowanie korpusu też. Każdy rodzaj połączeń ma swoje zady i walety.A tak całkiem z innej beczki to najbardziej uderza mnie z pewnością zupełnie przypadkowe podobieństwo do oferowanych niedawno kufrów Big Husky. Ostatnio edytowane przez Bonjour : 01.12.2009 o 10:21 |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| alu kufry | sailor | Wszystko dla Afryki | 13 | 13.09.2012 00:00 |
| Kufry Alu | kraft90 | Wszystko dla Afryki | 50 | 09.11.2011 15:30 |