![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 | |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,334
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 22 godz 33 min 55 s
|
![]() Cytat:
Przerabiam to nagminnie w Hondzie. Ich numery idzie wbrew pozorom łatwo dekodować. Najpierw typ części potem zaszeregowanie do maszyn a ostatnie to rewizja. I prawdę mówiąc ten ostatni człon można w wielu przypadkach olać jak się różni +-kilka cyferek ostatnich typu coś ma być 000 a przychodzi 003. Inaczej się sprawa np. tłokami gdzie nie tylko typoszereg jest ważny, ale również pod jaką normę emisji spalin. Tu można się zdziwić, bo będzie różnic się czasem punktem osadzenia sworznia i czasem uszczelka pod głowicą / cylindrem można kompensować a czasem wymienić korbę trzeba.
__________________
Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam... |
|
![]() |
![]() |