![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Pchałem wtedy swoją MZkę 14 km do domu, nie zostawiłem na drodze. W tamtych czasach nie było telefonów w kieszeniach tylko trzeba było sobie radzić. Dlaczego nie stosuje się obecnie pełnych osłon łańcuchów , może dlatego że jak pęknie to ma szansę wypaść na ziemię, może z oszczędności materiałowej, może by szybciej się zużywał.... trudno powiedzieć. W Afryce mój ma jakieś 60 tyskm , 90% to hipol a te 10% okazjonalne testy dedykowanych smarowideł , mycie przeważnie naftą ale i było ropą. No i się nie rozciąga od bardzo dawna a regulacji naciągu miał 3 ( 1500km , 20tyskm i jakoś ok 30tyskm) ze 4 może 5 dołków na regulatorze łącznie. Stary porządny DID.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki smar do łożyska główki ramy | mariusz1984_katowice | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 26.08.2022 12:00 |
Smar molibdenowy do łożysk igiełkowych | Slowik | Wszystko dla Afryki | 13 | 26.01.2015 09:49 |
Smar Liqui Moly 3509 | kuntakinte | Wszystko dla Afryki | 12 | 04.04.2013 20:57 |