![]() |
#18 |
![]() |
![]()
też miałem. czarna/fiolet coś tam.
miło wspominam to moto - najlepiej jeździła mi po piasku ze wszystkich jakimi próbowałem. no i ten silnik - wszystko czym mogła być RD04-07. czasami przy niedbałej zmianie lubiła wypaść dwójka i ogólnie skrzynia nie była jakaś rewelacyjna no ale moto nie było nowe od dawna... one mają naturalnie zużywające się gaźniki - z uwagi na pozycję pracy naturalnie zużywają się dysze główne, rurki emulsyjne i iglice - potem zaczyna się pierdolenie, że XTZ750 pali jak smok. w swojej założyłem nowe bebechy do gaźników, nowy rozrząd, luzy ustawione i moto paliło piątaka, odpalało ładnie na ssaniu i ogólnie chodziło cymes. myślę, że ciężko obecnie o naprawdę zadbane /nie mylić z 'pomalowane'/ XTZ bo to są motki, które potrzebowały sporo więcej fachowości przy serwisowaniu niż XRV750 i mało się ich już zachowało w naprawdę spoko mechanicznym stanie. moim zdaniem motocykl do jazdy samodzielnie bez pasażera /bardzo krótka kanapa/ bije XRV w dowolnej wersji na głowę pod każdym względem.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ubrania ADRENALINE i ogólnie o odzieży motocyklowej (długa vs krótka kurtka?) | Mateusz93 | Ciuch Afrykańczyka | 12 | 22.02.2016 22:30 |
Shell V-power nitro+ 95 i ogólnie o benzynie | roman350 | Uklad paliwowy i wydechowy | 38 | 15.12.2014 16:38 |
Czyszczenie - ogólnie | jorge | Regularne czynności serwisowe | 35 | 02.04.2012 06:41 |