![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Imo to jest kwestia elektryki. Jakaś interferencja impulsów w obiegu. Może cofka od cewki pompy w system. Nie chodzi o paliwo.
Te Facety są wszystkie takie same czy któreś nadają się bardziej? EDIT: takie info z forum ntv UK- FACET Posi-Flow 60104, The Posi-Flow is the same internal specification as the old 40104 cube pump but offering a more compact design and black plastic housing reducing noise levels over the old style pump. CZYLI zamiennie 40104 z 60104. Mam jeszcze wątpliwość czy to nie przekaznik pompy. Ponoć można go usunąć całkowicie - choćby dla testu. Mysle czy to nie kwestia wibracji o określonej częstotliwości która powoduje zanik zapłonu na chwilę.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez matjas : 15.06.2023 o 08:15 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa podcisnieniowa Mikuni | podos | Uklad paliwowy i wydechowy | 116 | 10.01.2017 09:29 |
Pompa podcisnieniowa Mikuni i... | azure | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 02.07.2013 22:18 |